ttwilights

Alla inlägg under februari 2011

Av Fanny - 28 februari 2011 19:09

I morgon är det tisdag och det betyder att det är veckans twilight fan. Jag har glömt att påminna er, men om ni skulle vilja vara med så finns det frågor här och ni skickar svaren till: ttwilights@live.se

döp ämnesraden till veckans twilight fan. 

(frågor)


   // Vicki

Av Fanny - 28 februari 2011 14:23

Igår berättade jag om en Twilight överraskning som skulle ske på oscarsgalan inatt. Jag själv tänkte vara uppe och titta på galan, men vi har inte nian och jag hittade ingen live streaming :( 


Ni kanske hade väntat er en ny bild från Breaking Dawn eller någon slags trailer. Men nej. Det var en låt till en del av eclipse, det varade i ca 25 sekunder. Så jag vart en aning besviken :/ Här har ni ett klipp njut av den STORA överraskningen...


// Vicki

Av Fanny - 27 februari 2011 17:56

Just nu är det väldigt mycket rykten om att det kommer att bli en överraskning på Oscars galan. Och det är såklart någonting med twilight :)

Varken Taylor Lautner, Kristen Stewart eller Robert Pattinson kommer att komma till Oscars galan som sänds inatt från klockan 23.00 kanal 9. I år är det den 83:e upplagan av Oscarsgalan som startade 1929! (Fast om man räknar så är det 81, men inte på kanal 9:s hemsida) 


Här får ni en länk där ni kan lyssna och höra att de säger att det kommer att bli en överraskning, och att det är det näst bästa som skulle kunna hända (det bästa är om Rob, Kristen eller Taylor kommer). Så vad tror ni att det kommer att vara för överraskning?

Det får vi nog reda på i morgon! (spola ca 4 min och ni hör detta)


länk lyssna här


// Vicki   

Av Fanny - 27 februari 2011 10:44

Idag är det söndag och veckans bild!

Idag blir det en bild på en kokbok som jag fick reda på att den fanns alldeles nyss, jag skulle gärna vilja ha den, skulle inte ni??

Här har ni bilden på omslaget :D   

bildkälla

// Vicki 

Av Fanny - 27 februari 2011 10:27

Nu har det kommit lite fler bilder på inspelningsplatsen i vancouver!

               källa

// Vicki

Av Fanny - 26 februari 2011 08:34

Hej! 

Som ni ser på rubriken så kommer det bli något nytt på bloggen. Fast nej, jag ska byta bloggsida. Jag har nu "vunnit" en spotlife open och kommer att börja blogga där, men inte än. Bloggen är inte klar. 


Idag komme jag inte att blogga något mer för jag ska åka bort om en timme och kommer inte hem föräns i morgon!

Tyvärr, men ibland går det bara inte.

Här får ni en bild för dagen.

  

rätt cool tycker jag, men lite läskig..

// Vicki :D

Av Fanny - 25 februari 2011 14:18

Det har nu läkt ut en till bild från inspelningen av Breaking Dawn, det är Edward (Robert Pattinson) som syns i snön. Vart ifrån tror ni att den är?

Källa

// Vicki

Av Fanny - 24 februari 2011 20:03

Hejsan! 

Idag är det väldigt dåligt på nyhetsfronten när det gäller Breaking Dawn och castet. 

Ni får en bild så länge :)   

Swans hus i Breaking Dawn i juletider <3

// Vicki

Presentation


Vad kul att du tittar in!
Det här är en blogg om twilight!
Här kommer det dagligen upp info om Twilight.
Om du vill kontakta mig, som äger bloggen, så mejla till:
ttwilights@live.se
//Fanny

Info om TTWILIGHTS

Här på ttwilights äger jag inga bilder av kändisarna. Om det skulle vara någon bild som är min, så säger jag till.

Om du har en egen Twilight-blogg, eller liknande och vill kopiera texten, så ange  TTWILIGHTS som källan.

Det är för att hålla respekt för varandras bloggar.

Har du frågor eller liknande skriv det i frågerutan eller skicka ett mejl till 

ttwilights@live.se

/Vicki

gilla TTWILIGHTS på Facebook!!

Följ TTWILIGHTS på twitter

Sök i bloggen

Frågor och Svar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni att jag ska börja lägga upp min egna fan-fic?
 Ja!
 Nej!
 Bryr mig inte!

Vill du bli veckans twi-fan? klicka här!

 

vill du bli månadens gästbloggare?

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

chatt!

Länkar

Kategorier

nedräkningar

Besöksstatistik

bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

musik

Gästbok

Översätt

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards