ttwilights

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Fanny - 6 januari 2011 16:25

Här kommer massa fler bilder från Peoples Choice Awards!

   Kristen   kristen   kristen   kristen, robert och taylor      kristen och robert      alla tre igen   igen   kristen och rob   kristen   alla tre


fler bilder finns här 

xoxo Vicki

Av Fanny - 6 januari 2011 14:10

   Alla håller handen! :) Här är dom på väg upp på scenen när dom vann pris för bästa film och för bästa dramafilm tror jag att det var :)

xoxo

Av Fanny - 6 januari 2011 13:00

Hej! Som jag sa igår så skulle min blogg få en ny start! 

så härmet öppnar jag bloggen igen!


Det första som har hänt är Peoples Choice Awards. Inatt (svensk tid) så vann våra twilightstjärnor dessa priser:

Favoritfilm: The Twilight Saga Eclipse Vinst

Favorit dramafilm: The Twilight saga Eclipse Vinst

Favorit team på bioduken:Kristen Stewart, Robert Pattinson och Taylor Lautner Vinst

Favoritskådespelerska: Kristen Stewart Vinst

Det var vad Twilight castet vann.


De var dessutom nominerade i:

Favoritskådespelare: Robert Pattinson och Taylor Lautner förlust (mot Johnny Depp)

Favoritstjärna under 25: Kristen Stewart och Robert Pattinson förlust (mot Zac Efron)


Det var vad Twiligth castet var nominerade till, men inte vann.

Här komer lite bilder:)          Japp Det var vad jag hade idag!

xoxo

Vicki

källa

Presentation


Vad kul att du tittar in!
Det här är en blogg om twilight!
Här kommer det dagligen upp info om Twilight.
Om du vill kontakta mig, som äger bloggen, så mejla till:
ttwilights@live.se
//Fanny

Info om TTWILIGHTS

Här på ttwilights äger jag inga bilder av kändisarna. Om det skulle vara någon bild som är min, så säger jag till.

Om du har en egen Twilight-blogg, eller liknande och vill kopiera texten, så ange  TTWILIGHTS som källan.

Det är för att hålla respekt för varandras bloggar.

Har du frågor eller liknande skriv det i frågerutan eller skicka ett mejl till 

ttwilights@live.se

/Vicki

gilla TTWILIGHTS på Facebook!!

Följ TTWILIGHTS på twitter

Sök i bloggen

Frågor och Svar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni att jag ska börja lägga upp min egna fan-fic?
 Ja!
 Nej!
 Bryr mig inte!

Vill du bli veckans twi-fan? klicka här!

 

vill du bli månadens gästbloggare?

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

chatt!

Länkar

Kategorier

nedräkningar

Besöksstatistik

bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

musik

Gästbok

Översätt

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards