ttwilights

Alla inlägg den 18 januari 2011

Av Fanny - 18 januari 2011 20:53

Nu har jag hittat lite om vad den nya boken som kommer att släppas den 12 april.



Vi har precis fått följande spännande tillkännagivandet från Little Brown, utgivare av The Twilight Saga: 
Little, Brown Böcker för unga läsare, en division av Hachette Book Group, har meddelat idag på bokmässan i Frankfurt att det kommer att släppa The Twilight Saga: The Official illustrerad guide av Stephenie Meyer den 12 april 2011. Denna definitiva encyklopedisk hänvisning till Twilight Saga är den enda officiella guide och är full färg överallt, inklusive nästan 100 fyrfärg illustrationer och fotografier. The Twilight Saga: Den officiella illustrerad guide släppas i inbunden för $ 24,99 och även vara tillgänglig som e-bok. 
The Twilight Saga: The Official illustrerad guide ger läsaren exklusivt nytt material och allt de behöver för att ytterligare utforska de oförglömliga världen Stephenie Meyer skapats i Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn och den korta Second Life av Bree Tanner. Guiden innehåller också tecken profiler, outtakes, ett samtal med Meyer, genealogiska tabeller, kartor, omfattande korsreferenser, och mycket mer. Ursprungligen aviserade "Den officiella guiden," The Twilight Saga: The Official illustrerad guide innehåller illustrationer från flera konstnärer, bland annat Young Kim, illustratören bakom # 1 New York Times bästsäljande Twilight: The Graphic Novel, Volume 1. 
"Jag har alltid är förvånad över hur många ingående frågor mina läsare har om mina karaktärer och världen inom Twilight Saga, sade Stephenie Meyer. "Med den officiella illustrerad guide, hoppades jag att vi kunde ta med så många detaljer som möjligt, inklusive karaktär historier, som Alice är tillbaka berättelse. Jag är förtjust i de olika konstnärliga tolkningar görs av Young Kim och de andra duktiga illustratörer, inklusive Bella bröllopsklänning. Jag hoppas att fansen tycker att det var värt att vänta! " 

Vi har precis fått följande spännande tillkännagivandet från Little Brown, utgivare av The Twilight Saga
Little Brown Böcker för unga läsare, en division av Hachette Book Group, har meddelat på bokmässan i Frankfurt att det kommer att släppa The Twilight Saga: The Official illustrerad guide av Stephenie Meyer den 12 april 2011. Denna definitiva encyklopedisk hänvisning till Twilight Saga är den enda officiella guide och är full färg överallt, inklusive nästan 100 fyrfärg illustrationer och fotografier. The Twilight Saga: Den officiella illustrerad guide släpps i inbunden och kommer även varra tillgänglig som e-bok. 
The Twilight Saga: The Official illustrerad guide ger läsaren exklusivt nytt material och allt de behöver för att ytterligare utforska de oförglömliga världen Stephenie Meyer skapats i Twilight, New Moon, Eclipse, Breaking Dawn och the short Second Life of Bree Tanner. Guiden innehåller också tecken profiler, outtakes, ett samtal med Meyer, genealogiska tabeller, kartor, omfattande korsreferenser, och mycket mer. Ursprungligen aviserade "Den officiella guiden," The Twilight Saga: The Official illustrerad guide innehåller illustrationer från flera konstnärer, bland annat Young Kim, illustratören bakom # 1 New York Times bästsäljande Twilight: The Graphic Novel, Volume 1


"Jag är alltid förvånad över hur många ingående frågor mina läsare har om mina karaktärer och världen inom Twilight Saga, sade Stephenie Meyer. "Med den officiella illustrerad guide, hoppades jag att vi kunde ta med så många detaljer som möjligt, inklusive karaktär historier, som Alice tillbaka berättelse. Jag är förtjust i de olika konstnärliga tolkningar görs av Young Kim och de andra duktiga illustratörer, inklusive Bellas bröllopsklänning. Jag hoppas att fansen tycker att det var värt att vänta! " 


ledsen för att det inte är en sån bra översättning, för ni kanske vet att googles översättning inte är helt korrekt.

Här får ni en bild på den kommande boken, och glöm inte bort nedräknaren som finns under bd nedräknarna. Dock så är den ganska liten, men om man kollar noga så ser man vad det står!

  

Och dessutom går det att boka The twilight saga the official guidecdon.com

Men det går bara att bevaka The twilight saga the official illustrated guide. Dock så vet jag inte riktigt vad det är för skillnad på 

The twilight saga the official Guide, och the twilight saga the official illustrated guide.

Men jag skulle gissa på att det är mer bilder i den sist nämnda!

Men det står i texten här ovanför att de hade kallat den för The twilight saga: The official Guide Tidigare, men att de nu bytt. Konstigt nog så finns den ändå på cdon.com Dessutom har jag hört att den kommer att vara på över 500 sidor.

Hjälp mig, vad tror du?

källa

xoxo Vicki


(Ledsen för flummig text)


Presentation


Vad kul att du tittar in!
Det här är en blogg om twilight!
Här kommer det dagligen upp info om Twilight.
Om du vill kontakta mig, som äger bloggen, så mejla till:
ttwilights@live.se
//Fanny

Info om TTWILIGHTS

Här på ttwilights äger jag inga bilder av kändisarna. Om det skulle vara någon bild som är min, så säger jag till.

Om du har en egen Twilight-blogg, eller liknande och vill kopiera texten, så ange  TTWILIGHTS som källan.

Det är för att hålla respekt för varandras bloggar.

Har du frågor eller liknande skriv det i frågerutan eller skicka ett mejl till 

ttwilights@live.se

/Vicki

gilla TTWILIGHTS på Facebook!!

Följ TTWILIGHTS på twitter

Sök i bloggen

Frågor och Svar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni att jag ska börja lägga upp min egna fan-fic?
 Ja!
 Nej!
 Bryr mig inte!

Vill du bli veckans twi-fan? klicka här!

 

vill du bli månadens gästbloggare?

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

chatt!

Länkar

Kategorier

nedräkningar

Besöksstatistik

bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

musik

Gästbok

Översätt

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards