ttwilights

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

överraskningen!!!!!

Av Fanny - 24 maj 2011 13:42

Överraskningen är här!! 

Jag ska nämligen ha en tävling och priset är en Team Edward t-shirt! Jag har köpt en vit t-shirt och på syslöjden på skolan har jag jobbat med att trycka på team Edward på ryggen och twilight där fram. 

Det är inte helt klart än, lite småfix med lite små streck som inte ingick i mallen som jag gjorde. Men den kommer att bli helt klar på torsdag. Tröjan är helt unik och det kommer bara att finnas 2 i dess slag! En av er kommer att ha den ena och jag kommer att ha den andra. Jag hade tänkt att trycka något mer på den, men tyvärr så räkte inte tiden till

:(.... Idag hade vi vår sista syslöjd, för den här veckan är vår sista arbetsvecka. 

Här kommer bilder på tröjan. 

   Baksidan   framsidan

bilderna är inte de bästa, men ni ser ju ändå hur det ser ut. Om ni är intresserade så visar jag gärna upp bilder på hur det gick till. Jag har nämligen fler bilder.


Så här gör du för att tävla:

1. Skriv i en kommentar att du är med.

Mejladress är superviktigt!! Om du inte har/inte vill ge ut din mejladress så får du skriva i din hemadress

(jag kommer givetvis då inte att publicera din kommentar, men den räknas ändå)


Om du inte vill att alla ska se din mejladress så kan du skriva i kommentaren att du inte vill att den ska publiceras, eller så kan du skicka ett mejl till mig istället för att kommentera.

(Skicka isåfall till ttwilights@live.se)


Jag kommer att ha tävlingen i gång några dagar. Sen gör jag som förra gången att jag drar en vinnare i ett video inlägg.

Svårare än så är det inte.  


OBS!! DET ÄR STORLEK S på tröjan

av: Vicki

 
 
sandra

sandra

24 maj 2011 19:48

Hej!
Jag ärligt talat ÄLSKAR din blogg!
Och jag har följt den ganska länge nu!
Och din sunset grej äger!
Och det vore skoj att vinna en sådan för jag är nämligen team edward och har önskat mig en sådan t-shirt länge nu!
Så jag är med!
Sessan_98_@hotmail.com
Det stör mig inte att alla ser min mejl...
Kan jag mejla min hemadress fall att jag skulle vinna??
/Din blogg lover sandra <3

http://sandri.bloggplatsen.se

Fanny

24 maj 2011 20:37

om du vinner så mejlar jag dig om din hemadress :) Kul att du är med!
//Vicki

 
sandra

sandra

26 maj 2011 19:16

Hej igen!
Jag undrar när det avgörs bara?
Kram/din blogg och twilight lover!

http://sandri.bloggplatsen.se

Fanny

26 maj 2011 20:23

Jag kan nu meddela att tröjorna är nästan helt kalra, det enda som jag ska gör är att stryka på trycket så att det inte försvinner när man ska tvätta dem ;)
Jag ska vänta några dagar till innan jag avgör tävlingen ;)
//Vicki

 
sandra

sandra

26 maj 2011 20:54

yeeeey!

http://sandri.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanna

28 maj 2011 22:35

JAg vill vara med!!
hannamard@live.se

 
Ingen bild

Steffi

30 maj 2011 06:47

Fantastisk blogg måste jag säga, riktigt kul med musik i bakrunden också!
Jag vill absolut va med att tävla, jag har alltid velat ha en Edward tröja som jag inte kan få!

Jag vill också fråga om du vill du göra ett länkbyte?
Jag får din bloggadress och du får min. Jag sälv har en blogg om Vampyrbröderna Salvatore, om du har kollat på Vampire diaries!?

www.vampirebrothers.bloggplatsen.se

Och här är min Mailadress:
steffi_1010@hotmail.com

steffi

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 1 april 2012 19:40

Har en sida på  facebook om twilight, kanske skulle fortsätte med ttwilights ;D Men jag vet inte än. Här är i alla fall länken till facebook sidan :D   http://www.facebook.com/pages/S%C3%A5-l%C3%A4nge-vi-b%C3%A5da-andas/184864324893655?ref=tn_t...

Av Fanny - 8 januari 2012 19:41

Hej! Låg och tänkte en kväll, och kom på att jag nog officiellt måste avsluta twilights, fick som Vickie, att jag helt enkelt inte vet vad jag ska skriva, jag har ingen blogglust... :( Men jag kan i alla fall säga att BD såg jag när den kom och ä...

Av Fanny - 4 oktober 2011 18:37

Fredagen den 28 Oktober så kommer Ashley Greene och Robert Pattinson till sverige. De kommer för premiären av Breaking Dawn part 1, de blev båda superkända som Edward Cullen och Alice Cullen i filmerna Twilight, New moon och Eclipse. - Att skådespe...

Av Fanny - 27 september 2011 18:58

Hej! Nu händer det inte så mycket i twi-världen, men jag tänkte lägga lite fina fan-art bilder, jag vet inte var de är ifrån, har bara plockat på mig dem, men jag tycker de är fiina <3                                       ...

Av Fanny - 14 september 2011 15:39

Det är okej att få en attak med tårar och skrik för det fick jag, NOVEMBER!!!!!! <3<3<3 :D   Många twilight-kramar Fanny <3   ...

Presentation


Vad kul att du tittar in!
Det här är en blogg om twilight!
Här kommer det dagligen upp info om Twilight.
Om du vill kontakta mig, som äger bloggen, så mejla till:
ttwilights@live.se
//Fanny

Info om TTWILIGHTS

Här på ttwilights äger jag inga bilder av kändisarna. Om det skulle vara någon bild som är min, så säger jag till.

Om du har en egen Twilight-blogg, eller liknande och vill kopiera texten, så ange  TTWILIGHTS som källan.

Det är för att hålla respekt för varandras bloggar.

Har du frågor eller liknande skriv det i frågerutan eller skicka ett mejl till 

ttwilights@live.se

/Vicki

gilla TTWILIGHTS på Facebook!!

Följ TTWILIGHTS på twitter

Sök i bloggen

Frågor och Svar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni att jag ska börja lägga upp min egna fan-fic?
 Ja!
 Nej!
 Bryr mig inte!

Vill du bli veckans twi-fan? klicka här!

 

vill du bli månadens gästbloggare?

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

chatt!

Länkar

Kategorier

nedräkningar

Besöksstatistik

bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

musik

Gästbok

Översätt

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards