ttwilights

Alla inlägg den 2 april 2011

Av Fanny - 2 april 2011 19:47

Jag tänkte ha en liten länktävling här på bloggen! 

Så här går det till:

  • Kommentera att du är med (Glöm inte bloggadress)

Det är det enda du behöver göra! 

Jag kommer sedan i morgonkväll att dra en vinnare och publicera den här på bloggen!


Om intresse finns kommer detta att bli en av "veckans/månadens aktiviteter" 


//Vicki


Av Fanny - 2 april 2011 09:08

Som några av er kanske vet och har sett så har det läckt ut några bilder från Breaking Dawn på internet. Själv har jag inte sett dem och tycker det är rätt. Det är alltså inte summit entertainment som har lagt upp dessa bilder! Med respekt mot summit och twilight castet så tänker jag inte leta upp bilderna och lägga dem här. Så här skriver summit om bilderna:


Dear Twilight Saga fans.

As some of you may know, pictures and screen grabs of The Twilight Saga: Breaking Dawn as a work in progress have leaked on the internet. We are extremely proud of this film and also extremely heartbroken to see it out there at this stage. 

The film and these images are not yet ready or in their proper context. They were illegally obtained and their early dissemination is deeply upsetting to the actors, the filmmakers andSummit who are working so hard to bring these movies to fruition to you in November 2011 and November 2012. 

Please, for those who are posting, stop. And please, though the temptation is high, don’t view or pass on these images. Wait for the film in its beautiful, finished entirety to thrill you. 

Sincerely, 
Stephenie MeyerBill CondonWyck Godfrey and Summit Entertainment.


Presentation


Vad kul att du tittar in!
Det här är en blogg om twilight!
Här kommer det dagligen upp info om Twilight.
Om du vill kontakta mig, som äger bloggen, så mejla till:
ttwilights@live.se
//Fanny

Info om TTWILIGHTS

Här på ttwilights äger jag inga bilder av kändisarna. Om det skulle vara någon bild som är min, så säger jag till.

Om du har en egen Twilight-blogg, eller liknande och vill kopiera texten, så ange  TTWILIGHTS som källan.

Det är för att hålla respekt för varandras bloggar.

Har du frågor eller liknande skriv det i frågerutan eller skicka ett mejl till 

ttwilights@live.se

/Vicki

gilla TTWILIGHTS på Facebook!!

Följ TTWILIGHTS på twitter

Sök i bloggen

Frågor och Svar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Omröstning

Tycker ni att jag ska börja lägga upp min egna fan-fic?
 Ja!
 Nej!
 Bryr mig inte!

Vill du bli veckans twi-fan? klicka här!

 

vill du bli månadens gästbloggare?

 

Fråga mig

41 besvarade frågor

chatt!

Länkar

Kategorier

nedräkningar

Besöksstatistik

bloggtoppen

Blogg listad på Bloggtoppen.se

musik

Gästbok

Översätt

Nedräkning


Ovido - Quiz & Flashcards